Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba www stránek dle standardů
Báňa, Tomáš ; Dostalík, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby webových stránek dle standardů. Součástí práce je stručná historie problematiky tvorby webu, návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s tvorbou moderního a úspěšného webu. Výstupe práce je kompletní funkční web.
Proposal of E-commerce Solution Based on the Dropshipping Model
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with e-business in general and specializes in the production of e-shop, which uses the model of dropshipping to operation. The paper covers the entire process of creating e-shop. The analytical part focuses on finding a suitable partner and analysis of open source platforms that are used in the development of e-shops. The practical part describes the selection of a partner from the analytical part as well as the entire process of creating e-shop.
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
Zavedení modulu elektronického obchodování
Hladíková, Jana ; doc.RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením modulu elektronického obchodování ve firmě MVDr. Ivo Dupal - SANVET, ve které v současné době pracuji. Práce obsahuje analýzu současného stavu Inetrnetu, elektronického obchodu, analýzu firmy MVDr. Ivo Dupal - SANVET a návrh elektronického obchodu pro uvedenou firmu. Zároveň je v práci obsažen návrh realizace tohoto problému v praxi a jeho ekonomické a manažerské zhodnocení.
Elektronický obchod pro STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o.
Škapa, Jan ; Burda, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu a řešení inovace elektronického obchodu obchodní společnosti STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o., jež se zabývá prodejem a pronájmem strojů a výrobků pro stavebnictví. Součástí práce jsou teoretická východiska pro tvorbu elektronického obchodu, analýza současné situace elektronického obchodu v kontextu celofiremní strategie a realizace a implementace nové verze obchodu.
Proposal of E-commerce Solution
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.
Elektronický obchod firmy
Smolík, Luboš ; Zeman,, Tomáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.